Utvecklingssamtal

Idag hade vi utvecklingsamtal på förskolan för Elsa, gik bra, även fast jag blir lite sur över att de villatt hon ska sova länge än vad hon gör. Tycker att om vi säger att hon ska sova 30 min, så har vi en anledning till det. Att det tar 1½-2 timmar att natta henne är inte OK, inte för Elsa alls. Hon blir ju bara tröttare nästa dag.

Men annars går det super för damen, förutom vid lämning, då är det gråt ett tag. Ringer ju alltid vid en gråtlämning för att höra hur det gått, men hon blir alltid glad efter nån minut igen :)

Hon pysslar, är med på rörelsen och är alltid med på sagostunden. Hon har ingen direkt favoritgrej utan hon provar på allt.

Hon har utvecklats i språket och har nu börjar säga till när hon inte vill, vi har kämpat med det rätt länge att hon måste säga STOPP när hon inte vill och nu gör hon det :)

Jag är så stolt över min lilltjej som blivit stor!


Kommentarer
TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

gu så gott med tvättmaskin de ska bli en super go lyx när vi flyttar till huset sen där vi har stor tvättstugan :D

Kram

2011-11-19 @ 17:51:02
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0