27/11-1987

För exakt 24 år sen föddes jag, klockan 14:26 på Nacka BB. Nu sitter jag här 24 år senare, halvt som halvt bakis efter en underbar lördag!

Släkten kom på fika under dagen, fick så mycket fint. Allt från Iittala-prylar till pengar och presentkort.

Senare kom några tjejer o vi hade en tjejkväll med singstar och massa dricka! Blev utgång till Ollan och där var vi till stängning. Hade riktigt kul och vaknade bakis imorse, vilket tyder på en lyckad kväll :)





Fick dessutom en Tassimo av Totte o Elsa, så den har vi invigt när min gudfar kom förbi med presenter nu tidigare. Jättegott, så det ska bli kul att ta en kopp choklad ikväll ;)



Kommentarer
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

härligt att det blev lyckat =)

2011-11-28 @ 10:28:22
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Amina

vart fan e mina 4 presenter då!!!!!!!!!!!!! =P

2011-11-30 @ 13:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0