Bröllopet

Snart 3 månader kvar till bröllopet! Jag sitter som fastklistrad på brollopstorget.se och letar råd och hittar massa intressanta saker! Vi har kommit väldigt långt med planeringen vilket är jätteskönt verkligen! Nu ska alla bara tacka ja/nej så vi kan komma med antal människor till festvåningen och chokladfabriken, tur att de har 2 månader på sig ;)

Nu har vi fixat:´

  • Klänning till mig
  • Klänning till Elsa
  • Skor till mig
  • Bröllopstårta
  • Festvåning
  • Cateringfirma
  • Vigselförättare
  • DJ
  • Resan till Tyskland bokad
  • Inbjudningskort utskickade
  • Hotellnatt bokad
  • Barnvakt fixad
  • Sminkning till mig fixat

Det är lite kvar som självklart ska fixas, jag måste hitta någon som fixar mitt hår och sen dessutom hitta skor till Elsa och underkläder till mig ;) Funderar på att byta klänning efter dansen, vill ju inte förstöra den fina klänningen. Den ska dessutom till skräddaren, ska sy om den lite ;)

Totte ska självklart ha kläder. Sen ska det hittas lite presenter, till alla inblandade som hjälpt till!

Jag bara längtar!



Kommentarer
i min lilla lilla värld

Gud så spännande. Nervös?

2011-05-05 @ 12:32:31
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0