Skola

Har äntligen fått alla betyg i arbetena nu! Och jag är nöjd :), blev lite besviken på att jag gjorde allt arbete i sista grupparbetet och gav alla i min grupp VG på den uppgiften :( Fast jag sagt till att jag gjort det mesta, suck!

Men men, MVG i slutbetyg på kommunikation och G i arbetssätt och lärande. Helt ok :) Om jag hade haft den tiden hade jag satsat högre på arbetssätt och lärande, men men va gör man när man har ett sjukt barn?

Nej men i veckan blir det att leta praktik tills nästa termin, 4 veckor på förskola! Ska bli jättekul, ska nog satsa på att hamna på småbarnavdelningen!


Kommentarer
mamma

Grattis gumman, kul att det går så bra.



kram

2011-05-31 @ 08:18:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0