Helgen

Helgen är nu slut, och jag har äntligen sommarlov. Toksöker just nu sommarjobb, men hittar fan inget :/

Jag jobbade i fredags och va hemma vid halv 4, va rätt så trött, och gladare blev ma inte av att damen vaknade kl 6 och ville upp! Som tur hade jag sovmorgon :)
Dagen tillbringades med att jag och Elsa var på kalas hos Sara-Li, sen hem och åt middag. På kvällen åkte Totte iväg och jag och Elsa hade mysig tjejkväll med chips och popcorn, det blev riktigt populärt hos damen!

Idag var det morsdag, fick en present på sängen, som Elsa berättade att hon hade köpt, ska jag tro det ;)?
Ett jättefint nattlinne som det står, världens bästa mamma på :)
Sen åkte vi ut till landet, hälsade på Jessica med familj som var ute under dagen. Elsa åt som vanligt upp deras mat. SUCK! :)

Nu ikväll har min mamma samt bror vart här på middag, thaimat och wookade jordgubbar med honung och vaniljglass blev det. YUM!

Nu i veckan är jag ledig, så vi får se vad som hittas på. Städa, planera bröllop, som fakstiskt snart är! På fredag ska vi till Årsta och ha det mysigt. Där kommer viktiga beslut tas! Mer om det på lördag ;) men tills dess blir det en hemlis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0