Fullt upp som vanligt

Snart är skolan slut och jag kan njuta av lite semester innan jag kanske börjar jobba igen, förskolan jag jobbade på, skriker efter mig :) så jag hoppas de ringer i veckan!

Idag blev det en heldag i skolan med massa frustration, tycker det är jäkligt jobbigt att jobba i grupp, speciellt när ena tjejen blivit tvungen att åka bort och man är själv med 2 st som inte har svenska som modersmål.
Det är inte så att jag är rasist eller nåt, men det är bara jobbigt, för det blir dubbel så mkt arbete för mig, eftersom jag måste renskriva och så.
Men allt löste sig till slut!

Sen efter middagen blev det rensning i garderober, fick med rätt mkt som jag ska sälja på loppis, både av mig, totte och elsa :)
Sen slängdes rätt mkt också!


Lördagen tillbringade vi på landet, hos Elsas farmor och farfar, vi gick också ner till Elsas sysslingar Nellie och Oliwer, så de fick leka lite :) De hade skoj och jag fick träffa både Jessica o Sandra! :)

Söndagen var vi hos min mamma, på morgonen åkte vi snabbt förbi landet på loppisen och fyndade lite :) Jag hittade en filt. Jag köpte likadan i Spanien till Cassandras Lexus, men glömde helt bort att handla likadan till mig, så nu hittade jag en gul. Sen fick Elsa en docksäng för 20 kr! Jättefin dessutom!



Kommentarer
Miku

Haha, det är ju dockan hon fick av oss, inte sant? Vilken fin docksäng =)

2011-05-23 @ 22:44:28
URL: http://miku-san.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0