2½ månad kvar

Hjälp, vad jag längtar! 2½ månad kvar till bröllopet! Papprerna är inskickade, och det borde inte vara något problem ;)

Nu tänkte jag visa er, hur jag tänkt och vad jag shoppat lite till bröllopet.

Min och Elsas klänning köptes ju från Milanoo.com och kom för 1 månad sen ungefär, min har vi sytt om och kommer nog lämna in den igen, måste fixa lite till. Som tur har vi tid på oss!

White Deep V-Neck Empire Waist Satin Chiffon Wedding Dress






























Elsas klänning är underbar! Hon har provat den och ser ut som en prinsessa i den.


Sleeveless Satin And Lace Tea Length Flower Girl Dress

Var och köpte skor härom veckan. Cassandra fick vara mitt smakråd för denna gång och vi båda blev nog lika förälskade i skorna, som var på rea, de hade kostat 600 kr men kostade då 180 ;) katching!




Bilder på inbjudningskorten får ni imorgon ;)

Tudels!
















Kommentarer
Ellinor

Ni kommer att bli superduperfina.......kramis

2011-05-25 @ 08:24:23
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Sandra, Colins mamma

Vad häftigt med bröllop!

2011-06-12 @ 19:47:45
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0