Jobb

Idag blir det jobb, 3 timmarspass bara, men jag hinner hem och hämta min prinsessa så hon slipper gå till halv 5 :) Sen kanske vi är ute och leker i parken lite, om hon vill.

Jag tänkte sen sätta mig och plugga ikväll, påbörja uppgiften arbetssätt och lära sen läsa lite i kommunikation! Får göra det efter nattningen, idag vill jag natta min lilla tjej! Det är sååå mysigt!


Men vad tyckte ni om den nya designen?? Cassandra ställde upp och var så snäll och gjorde om min, nu kanske blogglusten kommer tillbaka!

Nej nu måste jag vidare! Höres ikväll kanske ;)


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

super fint har du fått det =)

2011-03-29 @ 09:40:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Anonym

Det var jättebra tycker jag.



kramiz

2011-03-29 @ 19:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0