Första lektionen!

Första lektionen gick superbra, även fast man börjat tröttna lite på en viss person... haha!
Men vi slutade runt 12, då gick jag och Rebecca och käkade lunch och satt och snackade lite innan hennes kompis kom och gjorde oss sällskap. Sen blev det lite shopping, till Elsa såklart! Haha, det går inte att undvika shoppa loss till henne.

Sen tog jag tunnelbanan till Tottes jobb och vi åkte och storhandlade, Elsa var hemma hos sin farmor och mös.
kan ju säga att vi kommer ha mat ett bra tag fram över och det känns bra, frysen är överfull och det är kylskåpet också.


Nu ikväll skulle jag gymmat, men min träningskompis dissa mig ;) Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0