Farsta

Idag blev det nästan en heldag i Farsta med Cassandra och Lexus. De följde med en snabbis hem imorse, så jag fick packa ihop lite saker o sminka mig innan vi tog bussen.

Så idag har vi shoppat loss båda 2! För mig blev det skor till bröllopet, hittade först ett par jättefina röda skor, som jag egentligen skulle haft, men så ser jag världens finaste svarta med stenar på och självklart var de po REA! 180 kr istället för 600, vilket kap, eller hur?
Sen blev det present till Elsa och Ture. Men vad kan jag ju inte avslöja ;)

Sen efter farsta åkte vi förbi donken, jag var där på arbetsintervju på en deltid, behöver ett extra till nu när mässan stängt för sässongen :(
Men vi får se vad de säger, får besked nästa vecka! Skulle vara skönt, eftersom det är såå nära ;)

Efter intervjun var det dags att plocka upp barnen från dagis och sen bege sig hem fort innan vi skulle vidare till Västerhaninge, till smyckerbutiken där och prata vigselring. Så nu är den beställd och kommer i Juni, ska bli riktigt kul och se om den blev som jag ville ha den ;)
Har faktiskt bestämt mig för att ta bort bröllopsbloggen och fortsätta här och blogga om bröllopet, mycket lättare, eller vad säger ni?


Nu ikväll väntar mitt favoritprogram. Ska sätta mig och läsa lite Arbetssätt och lärande innan det börjar..


Kommentarer
Emma Roodla - Fotograf

Så lite så :)!tackar, 1,5 år ungefär :)!

2011-03-30 @ 20:54:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0