Onsdag på schemat

Godmorgon! Vaknade med huvudvärken Hugo imorse, men kunde ligga kvar i sängen 1 timme efter det Elsa gått upp. Hon är så duktig och sitter och tittar på tv, sen började hon leka med sina leksaker innan hon kom in i sovrummet med alla sina dockor som skulle sova ;)

Vi har ätit frukost precis, och jag ska snart ställa mig och göra plättar i stora lass! För vi ska träffa Heléne och Alma i parken idag och barnen ska få leka och äta ute. Riktigt mysigt om vädret håller sig!

Igår tillbringade jag hela dagen hos Jessica, åkte iväg en snabbis och hämtade Elsa, sen åkte vi tillbaka och blev bjudna på hamburgare. Vi kom hem vid 20-tiden, då var jag såå smutisig efter Oliwers bergsklätting.

Nej nu plättar. Lovar bilder från idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0