Mer jobb och Ikeabesök

Fick tider för nästa vecka också, skoj! blir sammanlagt 6 veckor i sommar med jobb. Har iaf sett till att jag är ledig den veckan Elsa gå på sommarlov :)

Idag fick jag gå från jobbet vid 9 tiden, vi hade alldeles för mycket personal, så jag åkte hem till min trötta familj. Elsa har strulat hela natten och Totte hostat. Vi bestämde oss för att åka på direkten till Ikea och shoppa loss. Blev lite smått och gott därifrån. Bla en utebänk, med förvaringsmöjligheter. Den ska upp innan tjejkvällen, nästa helg :) Så man kan sitta ute och mysa där med goda drinkar! Elsa fick också ett nytt bord till hennes rum, ett som passar hennes stolar. Äntligen! Har suktat efter det rätt länge nu.

Sen blev det en lunch innan vi åkte hem, snart kommer Berit hit och då blir det fika, får se när Elsa vaknar, hon sover som en stock i sitt rum.

Vi höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0