De barnfrias helg!

Helgen har vart helt underbar, trots jag vart bakis och haft världens huvudvärk typ hela helgen!

I fredags träffade jag och Elsa min mamma, vi åt en lunch tillsammans innan vi mötte upp min pappa och de åkte vidare hem till mamma. jag gick och tog det lugnt, fixade lite och slappade innan jag tog tåget till Globen och mötte upp Totte. Där tog vi en öl/cider var innan vi tog en promenad till N&D i Årsta. Där fick vi en jättegod middag och massa gott att dricka. Förstår varför jag mådde som jag mådde i lördags ;)

Där togs ett stort beslut! Vi har bestämt oss för att köpa mousserandet här i Sverige, eftersom vi kommer spara mer pengar på det och vikt. Så vi hade med oss 3 flaskor mousserande som blindprovades och alla fick sätta betyg. Vinnaren blev korad och alla tyckte typ samma. Riktigt skönt! Vi vet vart vi har de viktigaste människorna för oss på bröllopet ;)

Lördagen tillbringades hos Jessica med familj på landet. Totte var på Whiskymässa med Nicke, så jag satt och snacka gojja med hans släkt. En av de underbaraste sakerna jag fått av att träffa honom, hans släkt som jag bara älskar!

Det blev en tidig kväll, på söndagen kom Elsa till landet och vi mös hos hennes sysslingar innan vi åkte hem.

Idag åkte vi ut till landet igen, träffade Tottes föräldrar som vart på Öland i helgen. Elsa sprang runt o lekte med Molly.

Imorgon är det dags för samtal på förskolan, får se vad de säger om marodören ;) Jag älskar henne iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0