62!!

Jag har verkligen inte mått sådär toppen de senaste dagarna. Haft yrsel och ont i huvudet. Idag är första dagen på flera veckor utan huvudvärk, men självklart är jag ju bakis ;)

Fredag tillbringade jag på jobbet, slutade lagom tid och kom hem vid 2, så det var bara att somna och så fick jag sovmorgon! Totte och Elsis åkte iväg till landet redan vid 8, så jag fick sova till 10, då gick jag upp, tog min första alvedon för dagen och bara njöt av tystnaden innan jag satte igång och fixa mig, mötte upp mamma i centrum op en kaffe innan jag åkte till Årsta och träffade Denice som hade en liten brunch för några tjejor. Vi hade jättetrevligt och jag kom hem 12 timmar senare. Vi åt och drack mousserande i 11 timmar ungefär! Allt var så gott och jag fick mycket insperation till min tjejkväll ;)
Imorse var det Tottes tur att sova så det var bara att dra sig upp halv 7 imorse, som tur kan Elsa leka själv de mornar jag går upp med henne, eller så sitter hon och ska se 1000 olika filmer på typ 15 min ;)

Sen efter lunch blev vi upplockade av min mamma och bror, åkte till Maxi o handlade lite till brorsans kalas, han fyllde 21 igår, så släkten var hemma hos de idag.

Imorgon ska jag jobba, eller jag jobbar hela veckan utom lördag, så jag kommer vara helt död nästa måndag! Först heltid på förskola, sen på fredag fortsätter jag till mitt andra jobb, eftersom ingen kunde ta det passet. Är ledig på Lördag, då ska vi hem till min pappa som fyller år och på söndag jobbar jag igen.

Sen måste jag ta mig till Farsta och handla lite allt möjligt till bröllopet. 62 dagar kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0