4/5 dagar

Hinner in o uppdatera lite, jobbar 4/5 dagar. Imorgon kvar, sen helg!!
Börjar 7 imorgon, så det blir en tidig kväll, som vanligt. Har verkligen blivit tråkig! Somnar rubt halv 10-10 varje dag och är helt slut när jag kommer hem!

Idag har dagen vart extra jobbig med testande barn överallt, på jobbet och hemma! Men slutade tidigt och kunde hämta min prinsessa, så vi kunde ta en fika i centrum hon och jag innan vi gick till systembolaget och shoppade loss tills på lördag ;) Är riktigt peppad!

Imorrn börjar jag 7 igen men slutar 13.30! Då blir det iväg till Maxi och handla inför helgen och sen hem o mysa med familjen :) Kanske hinner förbi VH och hämta min ring, som blev klar idag.

Nej nu ska jag ta hand om grinlisa.. Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0