Suck!

Kan ju säga, igår var det inte min dag! Jag var irriterad, Elsa testade för fult, datorn krashade och det var massa tjaffs. Alltså inte min dag! Idag hoppas jag att det har ändrats. Vi ska iväg till fjärilshuset med berit, så Elsas bilbarnstol är insatt i hennes bil, så vi kan åka bil dit :)

Sen ska jag ut och äta middag med mamma efter det, så då hinns det nog med lite shopping :) Ska bli kul att shoppa, speciellt när jag fått lön! Min första riktiga lön på 75% och det känns så underbart! Jag bara längtar tills jag får ett heltidsjobb! Men 75% hade också funkat ;)

Tar med mig kameran idag, så det kommer bli bildupdate sen! Om jag hittar kabeln till kameran, sen måste vi iväg och leta dator antagligen. Nån som vet någon bra? Jag måste ha en speldator, hade precis suttit och installerat alla sims 3 spel när datorn hade dött :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0