Landet

Idag har vi tillbringat dagen på landet, alltid lika mysigt och roligt!
Vi gick några vändor på loppisen, fyndade lite. Mötte upp Jessica med familj och fortsatta kolla lite innan vi skiljdes åt och gick till varsin stuga för lite lunch.

Efter lunch tog vi bilarna mot ådran och barnen fick ta sig ett dopp. Elsa badade faktiskt och lyckades doppa sig av misstag. Men hon tyckte det va kul, för en gångs skull. Annars har hon stått vid kanten och gråtit typ :O


(bilden snodd från Jessica)

Sen blev det tillbaka till landet där vi fikade och hade vattenkrig, Nästa gång är jag förberedd med extrakläder och massa vatten, då ni! ;)

Imorgon är det dags för kanske det sista läkarbesöket, måste egentligen fira, kanske köper en flaska mousserande efter besöket? Borde egentligen göra det!
Men ska försöka prata lite med läkarn om andra saker.

Nej nu, ska jag sova snart. Hörs imorrn


Kommentarer
Mamma

Idag så håller jag min lilla tumme att allt är ok: Tänk att det gått 5 år. Det känns fortfarande inte bra när dessa kallelser kommer och man börjar fundera. Hoppas att Ni dyker upp på mitt jobb och äter lite lunch.



kramiz

2011-07-18 @ 08:15:04
Berit

Härlig bild på en underbart söt liten sommartjej!

2011-07-19 @ 13:01:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0