Viktnedgång

Jag har ju skrivit tidigare att jag ska börja träna mer nu, simma med Cassandra och sen träna lite på sats. Sen när mitt kort går ut där så ska jag fortsätta träna på Fokus i Västerhaninge. I Tisdags började jag med Nutrilett igen, 3 påsar om dagen samt middag med familjen. När jag äter middag ska det bara bli en portion, inte som tidigare; 2 portioner eller fler bara för att maten va så god!
Jag kommer hålla på såhär till Mars ungefär. Sen fortsätta med 2 påsar samt ett lätt mellis och middag. Sen kommer jag fortsätta med frukost och lunch med påsar, eftersom jag inte är någon frukostmänniska tar jag hellre en påse :)

Min startvikt va 91.6 kg, jag hara alltså gått upp 5 kg sen oktober ungefär, vilket är mindre än vad jag räknar med. När jag började med Nutriletten förra gången låg jag på 96 kg! Herregud! Jag låg alltså närmare 100 kg stecket än 90! Då fick jag otroligt dåligt självförtroende.

Idag när jag vägde mig låg jag på 89.9 kg, jag har alltså gått ner nästan 2 kg på 2 dagar, vilket är jätteskönt, men det är ju mest vätska som har försvunnit från kroppen.

Mitt mål är att så småningom väga 70-75 kg, det är en vikt jag trivs i, sen försöka hålla den med träning och rätt kost.


Kommentarer
Veronica, mamma till Nim ♥

Vad kul :) Hoppas det går bra för dig. Även att jag aldrig skulle rekommendera Nutrilett till ngn :S Alldeles för lite näring i :/ Min mamma tappade minnet när hon åt Nutrilett. Så var försiktig :) Kramkram

2011-01-07 @ 12:20:42
URL: http://attblifler.blogg.se/
Ellinor

Du är sååå duktig!Kram

2011-01-07 @ 12:30:20
maria

Lycka till. jag ska oxo börja på måndag men inte med nutrilett

Love M

2011-01-07 @ 14:52:40
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Mamma

Du är superduktig, men var rädd om dig.



kramiz

2011-01-07 @ 19:28:38
Veronica, mamma till Nim ♥

Här är det Nalle Puh som är favorit :) Vad bjuder lördagen på? KRAM♥

2011-01-08 @ 10:10:30
URL: http://attblifler.blogg.se/
Veronica, mamma till Nim.

Men vad jobbigt :( Vi har bara varit hemma och slappat :) Skönt ibland. Blir en likadan söndag. Ska ni göra ngt skoj imorgon? Kram

2011-01-08 @ 21:25:27
URL: http://attblifler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0