Tudels

Gick inte att komma in på blogg.se igår, så det blev ingen bloggning på kvällen..

Igår va det ingen bra dag som sagt, min lille pysen fick somna in. Sen under min och Cassandras promenad bestämmer sig C för att ta lilla Lexus till akuten, så vi skiljs åt och sen senare på dagen får jag veta att de blivit inlagda och att lillkillen har RS. Blev lättat av att vi inte hunnit gå hem till de, då kanske Elsa hade blivit smittad...

Men vi gick hem och fikade lite, sen kom Totte hem 1 timme tidigare! Så det va mys... Vi åt hemmagjorda köttbullar till middag med sås, potatis och hemmagjord inlagd gurka :)
På kvällen kom Tottes kompisar förbi på spelkväll, så medans de satt och spelade Finans, spelade jag lite Sims 3 :)

Nu idag ska jag och Elsa till Vh och gå på någon julgranplundring, ska träffa Jessica där bla. Ska bli skoj!


Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Om Elsa hade blivit smittad hade hon inte blivit sämre än en vanlig förkylning :) men de var ju tur att vi åkte in så slapp Elsa bli smittad om hon hade blivit de :) Josefin har inte blivit smittad :) nästa vecka börjar vi med simning :) kan du på tisdagen? Eller har du nått jobb nästa vecka?

2011-01-06 @ 22:33:31
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0