Helg igen

Nu är det helg igen, men jag ska jobba hela helgen, vilket är jobbigt då jag inte får mysa med min familj :(
Elsa kommer jag inte få träffa ordentligt föräns på Tisdag! Usch, hatar att jobba kvällar! Hon ska nämligen till min mamma ikväll och sova då både jag och Totte jobbar imorgonm förutsatt att han är frisk. Sen jobbar jag måndag också, och då går ju hon på dagis och jag kommer inte komma hem föräns vid 20-tiden.

Igår simmade jag och C 1 km på 30 min, så vi simmade lite fortare igår, och va ca 10 min+ :) Nästa vecka blir det 1,5 km istället för 1 :) Vi måste ju förbättra oss!
Sen blev det en liten myskväll med cola och en liten bit chokaldkaka :) Måste ju lyxa till det när man inte kommer träffas så mycket :(

Nu ska jag mysa med Elsa framför lite Pippi innan lunch, sen ska jag nog ta en powernap med henne ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0