Dagen

Det blev ingen simning idag, var helt slut efter jobbet igår, hade så ont i fötterna att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Så jag lämnade Elsa på dagis och gick hem och sov istället.

Imorgon blir det simning igen på morgonen och sen gymmet på kvällen :)

Nu ikväll har jag faktiskt tömt kameran, så det blir bilder på bloggen idag från damens bad :) Hon hade jätteskoj och ville verkligen bada innan maten men blev jättesur när hon inte fick. Men sen när hon badat ett tag och det blev time för dusch började hon gråta. Hon verkligen hatar att duscha!

Jag är ledig nu tills på fredag, då är det mässan sen på lördag är det äntligen tjejkvällen, som jag har längtat!!
Ibland behövs det att får komma bort från mammalivet och umgås med andra och bara njuta! Jag njuter av livet som mamma och skulle aldrig byta bort det. Jag saknar alltid Elsa när jag är ifrån henne :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0