Bytt rum

Kom hem halv 3 inatt och är helt slut! Så det blir en tidigt kväll, kanske läsa lite på min bok?

Idag har vi vart iväg till BRB och tittat på bröllopsmässan där, inget att hurra för, längtar till den stora som är om 2 v :)
Men sen åkte vi hem och böjrade med att tömma Elsas rum och sen bytte vi rum med henne. Egentligen skulle vi ha väntat så vi kunde tapetsera om, men det blev jättebra, trots den röda fondväggen :) Elsas rum blev jättebra det med, saknas lite möbler, men det blir väl ett besök till Ikea snart :O

Den här veckan jobbar jag 4 dagar, skönt :) Ska hinna ringa lite samtal för bröllopet samt träffa lite människor och träna!
Imorgon ska jag och Elsa träffa Jennifer, ska bli kul, vi har inte träffats på evigheter!
Sen jobb på Tis, Tors Lördag och Söndag :)

Nej nu ska jag fixa mig, sen krypa ner i sängen med min favorit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0