Bättre...

Idag känns allt lite bättre, jag har bestämt mig för att inte dra ut tänderna. Jag har fan inte råd! Det är synd att det ska vara så himla dyrt att gå till tandläkarn och sjukhus nyförtiden. Man betalar skatt men allt blir bara dyrare.
Även om jag hade haft en heltidslön hade jag inte betalt så mycket för att dra ut EN tand.

Det blev gymmet igår, och va skönt det var att ta i och bara glömma allt just för stunden! Men jag längtar lite till simningen.

Idag är Totte ledig och jag ska till jobbet, haha verkligen inte bra, hade velat mysa med honom idag, men men vi får ta en annan dag, bara vi 2!

Imorgon är det äntligen dags för mässan, tar med mig kameran och Miku dit, så min bröllopsblogg kommer uppdateras mer på söndag :)


Kommentarer
maria

Hoppas du får en mysig dag med tjejerna idag.

Kram Maria

2011-01-29 @ 12:59:33
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0