20110101

Oj, vilken dag, gnällig Elsa, gnällig mamma, stackar Totte. Jag vaknade med migränen Hugo imorse och har haft den fram till typ 18 tiden idag... kan bero på lite mycket alkohol samt för lite sömn... Elsa vägrade sova i sin säng inatt, hon ville sova i min, trångt kan jag lova...

Men nyårsafton va underbar, mysig och avslappnande. N&D kom hit vid 1730 tiden, då började de nästan direkt med förätten som va typ canapeer med olika toppningar med anklever(!) jag trodde aldrig jag skulle tycka om det, men det va jättegott! Sen va det skagen, chevre, råbiff och fikon med mozarella samt någon skinka. Gott va det iaf!

Vi bjöd på varmrätten som va lamminnerfile med pressad potatis och en chevrekräm och till efterrätt chokladfondue, namne!

Nu ikväll ska jag iväg till grannen och mata hennes katter, hon har hamnat på sjukhus =( så jag hoppas hon får komma hem snart!



Kommentarer
maria

va mysigt ni haft

Kram

2011-01-01 @ 21:23:33
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

har du skrivit kommentarer förut me som inte kommit med? :( har inte fått några men nu såg jag din :)

ja jag har nog bestämt mig att de får bli en liten härlig träff med tjekompisarna :)

2011-01-03 @ 09:12:50
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0