Trött!

Fy fan vad trött jag är! Kom hem halv 6 imorse efter att ha jobbat till kl 4! Helt sjukt. Sen var det bara att gå upp vid 9, vi skulle iväg mot stan vid 11, till chokladfabriken. Där gick allt jättebra. Efter det blev det en tur förbi mitt jobb, hämtade skor och sen vidare mot Port 73 och handla ett par skor till Elsa samt lite mat.

Jag har legat och vilat nu i soffan medans Elsa och Totte lekt och maten stått på spisen. Det blir en tidigt middag idag, jag är superhungrig och bara längtar efter grytan ;)

Ikväll blir det melodifestivalen. Är det bara jag som tycker det är otroligt tråkigt att de förstorat upp allt, och att det tar sååå lång tid innan vinnaren koras? Jag som jobbar helger missar oftast alla lördagar och vet oftast inte vilka som är vilka.. haha!


Kommentarer
maria

Jag hatar melodifestivalen... Usch



kram Maria

2011-02-05 @ 23:34:37
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0