Söndag

Söndag, imorgon börjar en ny vecka och den kommer blir jättebra!

Helgen tillbringades med att gå på Lexus dop, det var jättefint och han fick så många fina presenter!
Sen kom vi hem med en trött liten dam som inte hade sovit nåt på dagen utan bara sprungit runt och lekt hela tiden, men hon toksomna på en gång, samma gjorde jag. Jag kände av min migrän och fick allt som jag brukar få, frossa och trötthet. Blä! Jag frös som bara den! Så jag låg kvar lite i sängen medans Elsa gick upp efter 1 timme :)

Nu idag jobbar Totte, så vi har hemmadag, Elsa är lite hostig, så vi är inne och myser, hon sover just nu i sin säng, sen får vi se vad vi gör, kanske gör handavtryck, har pratat om det så länge! Ska bli skoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0