Hemma...

Hemma, blev bara 3½ timmes jobb, hatar de dagarna! Resan fram och tillbaka tar nästan lika lång tid som arbetspasset tar. Hmpf! vet inte varför jag tar de passen egentligen, men de är roliga och jag kommer hem lagom tid :P

Imorgon blir det upp tidigt som vanligt och lämna damen på dagis, sen hem till Cassandra och mysa med Lexus ;)
Snosa bebis är det bästa som finns, längtar så oerhört tills jag är gravid igen, vilket jag hoppas blir efter bröllopet och då får vi hålla tummarna att jag jobbat mycket och får bättre FP :)


Idag blev det en snabbtripp till Farsta med C och barnen, vi köpte lite småsaker och åt donken, jag fick min jävla mens! Hatar den! Vill bara slippa skiten! Men men... Sen åkte jag typ direkt till jobbet och har bara slappat där ;)

Nu ska jag sova, är jättetrött hela tiden, är så trött på vädret och kylan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0