?? Hatar rubrik!

Blir inte så mycket uppdatering nu förtiden, men den här veckan är jag ledig, har inga jobb inplanerade :( så får hoppas att de ringer!

Helgen va mysig, även fast jag var jättetrött och irreterad på allt. Jag blir alltid så när jag är övertrött. Mitt tålamod är värre än det brukar vara och jag blir sur för allt!

Söndagen tillbringade jag hos min mamma, vi åt lunch och hade kul, en gammal klasskompis kom förbi med sin son L en snabbis. L är bara 1  månad äldre än Elsa så de lekte och hade sig :) Vi gick ut med barnen så de fick springa av sig lite, samt hoppa lite i vattenpölar ;)

Kvällen tillbringades med att beställa hem klänningar till mig och Elsa inför bröllopet :) Jag är nöjd med inköpen och billigt kom vi undan, 1200 kr på 2 st jättefina klänningar!
Sen blev det en tidig kväll, jag hade fortfarande inte återhämtat mig från lördagen...

Idag kommer min pappa över en sväng, Elsa och jag ska bjuda på fiskgratäng samt bärpaj :) Så nu ska jag slänga i mig frukosten och gå iväg en snabbis till Ica här inärheten och handla lite inför middagen :)


Kommentarer
maria

förlåt mitt korta svar i dag på sms men jag satt i möte

Kram Maria

2011-02-07 @ 17:36:36
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0