Fråga till läsare

Idag är jag smått irriterad över allt... Och det blir ju inte bättre av att jag inte får tag i hon jag ska prata med på det nya jobbet, blir irriterad när man försökt ringa snart 2 dagar! Ville verkligen ha jobbet, så jag hoppas verkligen att det löser sig!


Sen är jag supersugen på en ny vagn ;P Of course! Men nu vet jag vilken jag vill ha, och den skulle jag behålla till nästa knodd ;)

Sen tänkte jag höra med er läsare, hur tänker ni...
Kan man börja köpa bebiskläder utan att vara gravid?

Vi har ju planer att skaffa ett syskon till Elsa om ca1-2 år och ibland när man är ute hittar man ju sjukt söta små kläder och jag har faktiskt köpt 2 plagg redan i bebisstrl som jag vet att jag hade ångrat om jag inte köpt de, är jag knäpp för det??


Kommentarer
amina

Du är inte knäpp!! =) hoppas du får jobbet!

Stor kram

2011-02-28 @ 20:38:32
Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

du är inte knäpp. jag skulle också kunna göra det om jag hade hittat nått som jag verkligen fastnat för :D

2011-02-28 @ 20:42:49
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
sofia

klart du inte e knäpp =)

jag sa ju att du värkade ireterad =P

2011-02-28 @ 20:46:13
Ellinor

Det är klart man kan!Håller tummarna för jobbet!Kram alla tre

2011-02-28 @ 21:48:24
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

klart man kan de väljer man väl själv

2011-03-01 @ 07:35:24
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Jenni, lycklig tvåbarnsmamma

Jag tycker du gjorde helt rätt som köpte dom kläderna :)

2011-03-01 @ 14:57:34
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0