80årsfest!

Vilken kväll!! Trodde det skulle bli lugnt, haha! Men slutade 01:00 och unnade mig taxi hem eftersom sista tåget hade gått och jag vägrade nattbuss, men det var det värt!! Ett av de bästa köpen iår....
Men det blev lite kaos precis innan jag skulle åka, jag va själv i festvåningen och hittade inte min mobiljävel och självklart var den på ljuslöst och hade inte vibb på.... Suck! Så jag sprang runt mellan köket och omklädningsrummet i vad som kändes en evighet innan jag tillslut hittade den och bara släkte ner innan jag stack.

Idag blir det jobb, slutar förhoppningsvis runt 20 tiden, hinner mer tåg och allt hem och ska bara mysa med Totte ;)

Fast nu tycker jag att den här kylan kan försvinna! Min näsa fryser! Jag blöder i näsan!! Har småsår överallt sombörjar blöda så fort jag snyter mig, pain!!


Nej men nu ska jag dricka mitt kaffe och börja fixa mig... Tudels!


Kommentarer
britta bloggar

Åh jag är också trött på kylan! Vill ha vår nu!

2011-02-27 @ 11:44:42
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0