Längtan

Jag kan säkert skriva miljoner inlägg, och åter miljoner rader om min längtan. Men det är inget som gör att jag kommer må bättre. Jag är nere i en svacka o kan inte hitta gädjen för längre stunder. Inte glädjas åt andras lycka längre. Jag är svartsjuk till en viss nivå, svartsjuk på deras lycka. Känslan när ett barn rör sig i magen.

Jag längtar, verkligen längtar efter mitt andra plus, efter Elsas syskon, som hon tjatar om :)
Min stora tjej är redo, hon är redo för en lillebror eller lillesyster, hon längtar och planerar hon också, på sitt lilla vis.

Jag vill bara ta en paus från alla bebismagar, alla som berättar om sina plus, alla små nyfödda. Jag tar paus!!


Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Vad jobbigt gumman :(



Ett tips är att börja med Herbalife.. inte för att vara sådan, men det är faktiskt många av mina kunder som lyckats bli med barn då.



Kanske för att de haft ngt annat att fokusera på. Eller att näringen gjort dem mer mottagliga. Jag vet inte. Men varför inte testa typ..



Kram kram till er!

2011-12-05 @ 18:21:04
URL: http://attblifler.blogg.se/
Anonym

Jobbigt läge :(

2011-12-15 @ 00:05:55
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0