6 dagar kvar

Imorgon startar en ny vecka, och bara 5 dagar kvar till julafton :) Alla våra julklappar är inköpta, känns jättebra, nu är det bara maten som saknas ;)

I helgen har vi varit i Årsta på årets andra glöggmys, alltid lika mysigt och gott. T & jag stannade kvar till sist och kom hem runt 3 tiden, så fick vi sova ut imorse, eftersom Elsa sov hos sin farmor/farfar.

I veckan händer det lite här, imorgon ska jag iväg på något roligt, berättar mer om det imorrn, sedan städa och begravning på onsdag. Sen på Torsdag får Elsa jullov, så vi ska ha mysigt här hemma fram till den 8 januari :)


Kommentarer
lucia

Vist är det skönt när man är klar med julklapps köpen =), har lovat mig själv att vara ute i god tid nästa år.



Kram

2011-12-19 @ 20:33:23
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
lucia

Vist är det skönt när man är klar med julklapps köpen =), har lovat mig själv att vara ute i god tid nästa år.



Kram

2011-12-19 @ 20:47:10
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0