Shopping

Blev en kort dag i skolan idag, grupparbete, så jag och Rebecca skrev typ ut allt material och gick genom allt innan vi tog en lunch på kina och sen shoppade loss lite ;)

För mig blev det lite saker till skolan, typ pennor, ett nytt block och överstykningspennor samt 2 klänningar från HM. Så nu är outfiten klar tills fredag då det vankas kräftskiva på Stora Essingen.

Har inte riktigt bestämt mig vilken jag ska ha, men ni får gärna säga vad ni tycker;)


Jättebekväm, kanske bra om man ska äta massa mat ;) sen skärpet till samt ett bar svarta strupbyxor




Jätteskön, men lite väl urringad ;) Jag är som sagt inte van med sånt,
men tänka att jag måste ju chansa ibland ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0