Bröllopet del 3: Vigseln. Middagen och Festen

Innan vigsel, så var jag supernervös! Jag trodde verkligen jag skulle svimma! Men när musiken började och vi började ta tid så kändes allt så bra! Jag var fortfarande nervös! Men så fort Denice, Nicke och Elsa gick in, släppte nog det mesta.

När vi gick in fick jag säga till Totte flera ggr att inte gå så fort och vi tyckte att vi gick sakta, men när vi ser på videos går vi rätt fort!

Vigselförättaren var helt underbar! Inte många ögon var torra.

Vi hade 3 låtar som spelades under cermonin, ingångsmusiken; Nordman - Störst av allt är kärlek, musik innan ringarna skulle sättas på; Kenta - Just idag är jag stark och utgångs var Jurassicpark.

Efter vigseln fick vi våra glas med bubbel och vi skålade och kramades med alla!




Det finns så många bilder! Men jag får välja ut några :)

Middagen var fantastisk! Förrätten var en hallomi och jordgubbssallad som serverades med ett lätt rosévin
Varmrätten; Kalvrostbiff med en zukinimousaka och rödvinsky
Efterrätt: Passionsfruktsorbe med jordgubbar.

Sen efter serverades tårtan, men choklad och hallonmousse tårta :) supergod!

Sen kom det som ja verkligen fasat över, bröllopsdansen! Men det gick galant! Totte och jag dansade halva dansen ihop, sen tvingade vi upp tärnan och bestmannen innan resten kom, så underbart att få dansa med min man! Se fortsatte kvällen, med massa gott att dricka och det finns så många bilder, som inte passar här ;)

Kom till hotellet runt halv 2 och slocknade som en stock!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0