Bröllop del 1: kvällen innan

Kvällen innan den stora dagen tillbringade jag och Totte på hotellet.

Efter lite strul vid incheckningen, så fick vi byta rum 2 ggr, eftersom nyckeln till första rummet inte funkade, då fick vi ett nytt rum på våning 3, så vi gick från vånning 7, till 3 och jag var inte så överförtjust  det, men vi kollade på rummet som var hemsk. Totte gick ner i receptionen och klagade, då blev vi uppflyttade till våning 9 och till ett större rum.

Rummet och utsikten var underbar! Men vi fick vänta på vårt mousserande som skulle stått på rummet i 1 timme samt på morgonrockar i 40 min.

Efter en dusch och lite fix, tog vi oss till spa;et, där vi fick varsin massagebehandling, jag hade valt en arommassage som var underbar, fick också en askungen-behandling av ansiktet, helt underbart! Sen gick jag vidare och plockade ögonbrynen och färgade de och fransarna.

Efter det blev det ett dopp i deras uppvärmda utomhuspool som var på taket,8 våningar och en stund i bastun innan vi begav oss mot rummet och fixade oss inför middagen som bestod för mig; råbiff till förrätt, grillad röding till varmrätt och ett jättegott rödvin, Totte åt toast skagen till förrätt och tonfisk till varmrätt. Efterrätten skippade vi helt :)

Sen blev det direkt i sängen och vi somnade.

Vaknade halv 7 på morgonen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0