Vikten!

Hade inte väg mig på flera veckor eftersom jag var livrädd att jag hade gått upp igen, men vägde mig förra veckan och jag hade gått ner! Inte mkt, men jag hade iaf gått ner!

Nu på morgonen hade jag gått ner ytterliggare 1 kg! Är äntligen nere under 85! Och det är inte med typ 100 gram! utan ligger på 84.1! Blir så glad att jag är närmnre 80 strecket än 90 nu :D

Kommer fortsätta skippa kolhydrater, saknar det inte ett dugg just nu, har börjat med groddar istället för pasta, potatis och ris. Sen promenader till skolan och jobbet, tur att det tar ca 20 min för att gå till varje ställe.


Så här äter jag just nu:
Frukost en shake, är ju fortfarande ingen frukostmänniska men har börjat vara hungrig nu på morgonen och då passar en shake utmärkt!

Lunch: antagligen matlåda, sallad eller äggröra med sallad.

Middag: med massa sallad och bara 1 portion!

Så jag hoppas jag hinner komma ner till 80 innan månadens slut!

Vill ni att jag uppdaterar mer om min viktnedgång med lite mer speciellt, mat och aktiviteter? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0