Oj oj oj

Oj här går tiden alldeles för fort! Snart en ny vecka och imorgon en ny månad! Och en månad närmare dagen D! Jag riktigt längtar!

Men veckan har Elsa hunnit gå på dagis 2 dagar, sen så har vi myst här hemma och jag har jobbat och vart i skola.

Igår åkte vi ut på landet och åt middag där, Elsa fick träffa sina sysslingar Nellie och Oliwer och jag fick träffa Jessica och Sandra :) Vi satt och pratade lite tills klockan blev alldels för mycket och tårna bortdomnade.
Vi kom hem vid 9 och Elsa toksomnade på en gång medans Totte var uppe och fixade lite inför idag.

Idag kommer N&D hit och ska käka middag och mysa, vi håller på förberede allt och det kommer bli sååå gott!

Hör av mig imorrn om jag hinner, måste fixa lite inför skolan på måndag.


Kommentarer
Ellinor

Trevlig helg hela familjen/kram

2011-04-30 @ 19:35:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0