Helgen slut

Helgen är slut och en ny vecka börjar imorgon. Jag har jobbat hela helgen och kom hem vid halv 5 imorse, skoj? Nej inte precis, speciellt när vår lilla dam inte verkar vara sitt gamla jag. Hon har gnällt i 2 dagar och sovit jättedåligt inatt. Stackarn var nog lika trött som Totte och jag vid middagsvilan, men vägrade somna i vår säng, men vagnen gick jättebra. Skum unge!

Den här veckan blir lika jobbig som alla andra typ :P Skola 2 dagar, samt vi ska träffas innan och efter lektionerna med grupperna i grupparbetena, sen jobb tisdag. Sen måste hela lägenheten storstädas! På onsdag ska vi träffa Jennifer, så vi hoppas på fint väder så vi kan vara ute och fota :)

På lördag ska vi iväg på barnkalas och sen på kvällen blir det Årsta till N&D. Fullt upp medvetslös? Yes verkligen!
Om 19 dagar blir Elsa 2 år! Tiden går alldeles för fort, så det blir massa planering för kalas.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt och pussa på min man, det är han värd!

Dessutom, vad har hänt med kommentarerna? :S Inga alls!


Kommentarer
Miku

Äsch, SÅ mycket planering är det inte inför ett barnkalas - tycker jag i alla fall =)

Vänta tills dom blivit äldre.. T.T

"Mamma, jag vill ha ett kalas med Pirat-tema!!"

"Mamma, jag vill ha ett kalas med sjöjungfru-tema!!"

DÅ blir det jobb. puh..

2011-04-04 @ 08:39:06
URL: http://miku-san.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0