2 år!

Idag 14:14 är det exakt 2 år sen min prinsessa föddes! Jag är så stolt över henne! Vilken lycka hon ger oss varje dag, det går inte att beskriva. Trots att dagarna börjar tidigt enligt damen, trots hennes humör, trots att hon är envis och älskar att göra tvärtemot vad man säger, så älskar vi henne så otroligt!

Hon har under sina 2 år lärt sig så mycket, fått en egen vilja, en egen personlighet. Hon har redan favoriter bland sina kompisar och älskar färgen blå. Hennes favorit filmer är madicken, pippi, emil och disney. Hon pratar snart i meningar, sätter ihop 3 eller 4 ord när hon pratar nu och snart är det igång på riktigt! Hon pratar hela tiden, och man förstår vad hon vill, oftast ;)


Min nyfödda bebis, bara 1½ timme gammal!

 


Augusti 2009, tjejen är 4 ½ månad och satt själv korta stunder.


Damen är 1 år.


Min tjej 2 år.



Kommentarer
Ellinor

Hon är såååå söt den lilla ängeln!Kram och grattis till guldklimpen

2011-04-22 @ 21:04:15
Mormor

Den lilla solstrålen som var så underbar på påskaftonskvällen. Man kan inte annat än att älska den lilla gumman. Hon var så snäll och underhållande att man blir så stolt över henne.



Kramis

2011-04-24 @ 20:32:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0