Bortskämd!

Jag blir verkligen bortskämd nu när Elsa börjar på dagis, sovit hela natten och sen vaknade jag runt 6, när Elsa vaknade och skulle upp, somnade om och vaknade igen vid halv 8 kanske, då de kom och bytte kolv på låset, eftersom vi ska ha stambyte nästa vecka. Sens omnade jag om till 10! Herregud!

Nu på morgonen tog jag min shake till sovrummet, drack den i sängen och läste Harry Potter. Snart ska jag iväg till gymmet, sen hämta Elsa på dagis och åka vidare till Lekvegas :) Tar med mig kameran den här gången, så ikväll blir det bilder!


Kommentarer
mamma

Det är du värd, skulle bara önskar att Totte kunde få en sådan lyx han med. Men det kanske kommer.



Hoppas att tån blir bättre



Kramis

2010-09-07 @ 19:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0