Söndag!

Nu är helgen slut och jag har haft en ganska bra helg.. I fredags jobbade jag och kom hem runt halv 2. Gick jättebra, somnade på en gång och vaknade när Elsa vaknade på morgonen kl 7, men fick somna om och hade sovmorgon till typ halv 10 :)
Sen efter det hade vi massa att göra, tvätta, lämna Elsa hos min mamma, köra hem alla saker och sen fixa mig inför kvällen hos Sofia.
Där hade vi jättekul! God mat, jättetrevligt sällskap och Sing Star ;) Kom hem runt 3? Haha och gick upp halv 9 för att åka och jobba, va lite segt men gick jättebra!

Nu håller Totte på nattar Elsa, och jag sitter här. Har mailat arbetsförmedlingen.

Vi har faktiskt köpt en ny vagn ;) haha en syskonvagn så jag kan sitta barnvakt. Kommer ha Oliwer hos mig imorgon och eftersom Elsa är ledig behövde vi en, och vi kommer behöva i framtiden, när jag ska passa andra barn. (Nej jag är inte gravid!)
Hittade en jättefin på blocket för 300 kr så Totte hämtade den idag, så nu står obäcket här i hallen. Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0