Shopping

Har haft en jättemysig idag med Cassandra och Jessica med Oliwer i Centrum. Handlade lite kläder, för ca 1000 kr ;) Men saker jag verkligen behöver, får ta kort imorgon!

Är på jobbet nu och det är superlugnt! Huset har en pub så jag ska se till att glasen plockas, de har kokt korv och sen ska jag bara plocka undan efter de. Lätt som en plätt! Sen hem och sova...

Imorgon kommer Oliwer hem till oss, vi ska ta oss till Ikea och shoppa saker till Elsas rum, bla en ny säng! Hon vägrar sova i sin, så hon får en juniorsäng och jag hoppas verkligen nätterna blir lättare då.. annars så hamnar nog en annons på blocket ;) (skämt osido, Ingen skulle ha råd med henne!)

Sen får vi se vad som hittas på =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0