Morgon!

Sovmorgon, herregud va skönt! Vaknade av världens konstigaste dröm! Jag va på casting för att bli Best friend med Kissie! =O Och jag gick vidare... herregud!

Aja, idag blir det massa plock här hemma, ska rensa kläder, packa ner i våra byråer, som vi inte hunnit med sen hämta Elsa och röra oss mot Tottes jobb.
Jag ska på intervju senare så vi får se hur det går. Skriver mer ikväll eller imorgon bitti om den =)

Igår va jag ju barnvakt till Oliwer, vagnen är jag jättenöjd med, även om jag inte skulle köpa den själv om jag var gravid, men som barnvaktsvagn är den underbar!
Vid 8 tiden tog vi bussen till Maxi där jag storhandlade lite. Gick jättebra med 2 barn, sen vidare hem och fixade lunch. Där blev det lite kaos då jag inte orkade hela vagnen med barn och varor i, upp för alla trappor, så det blev att gå fram och tillbaka med 2 ungar skrikandes i porten.
Men efter lite lunch blev det dags för en prommix till Port 73 som öppnat här. Vi gick dit med Sofia. Under prommixen somnade båda barnen eller rättare sagt alla 3 barn! Så vi hade äntligen en lugn stund :)
På Port 73 mötte vi Mia med Lucas o Miku med Sara-Li och åt lite lunch samt kollade runt, jättemysigt men inte så värst impad av stället, men det är skönt att ha något nytt att titta i, istället för centrum var och varannan dag!
Sen hem efter lite kaos och träffade Cassandra med Josefin.

Glömde helt bort kameran o allt kaos igår, så idag kanske det blir bilder på Elsa när jag hämtat henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0