Kassakurs

Har vart på mässan idag på kassakurs, jättekul faktiskt! Vi va 20 st som fick gå intro, den som jag missade eftersom jag var bortrest.

Sen hann jag bara hem och åt lunch innan jag hämtade Elsa på dagis och tog en prommix hem för att kolla hur långt de kommit, och de har faktiskt kommit en bra bit! Längtar tills vi får flytta hem. Efter en stund hemma gick vi tillbaka till Vikingav och bara mös och åt middag.
Gjorde ordning en köttfärsröra med lite grönsaker och ris till det. Elsa älskade det! Sen blev det ett bad för damen :)

Nu ikväll börjar mitt favoritprogram, Greys! Har längtat hela sommaren!

Sen är jag rätt nere, hösten har kommit och det är massa annat som maler på i mitt huvud. Som många som jag känner vet, har vi velat bli gravida ett tag, men bestämde oss för att vänta tills bröllopet och så. Men nu skriker bara min kropp!


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

din kropp skriker "va gravid"

2010-10-06 @ 18:08:03
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Jenni, mamma till Nova & gravid

Hoppas du blir gravid snart då. Bröllop kan man ju ha fast man är gravid. Eller så skjuter ni upp bröllopet lite. Ni ska ju ändå vara tillsammans i måååånga år, så ni hinner ju med bröllop sen menade jag :)

2010-10-06 @ 21:48:15
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vare din kommentar som blev anonym? :p

2010-10-07 @ 06:44:10
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Mamma

du hinner med, lovar att du hinner med många barn. Försök att få jobba ett tag. Det är inte gratis att ha dom små underbara sakerna och dom blir större och då kostar dom mera. jag vet......



kramis

2010-10-07 @ 21:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0