Helgen!

Sitter på jobbet nu och är helt slut! Gjorde misstaget ett slappna av på tåget och blev helt slut. Annars har jag vart helt spänd idag. Både Elsa och jag vaknade på fel sida i morse och båda va på jättedåligt humör... Suck!

Men men, i helgen jobbade jag för fullt på mässan, hann gå 1½ timme i fredags och titta. Hittade inget jag ville ha, blev lite besviken... =/ Men men fick med mig en blöjhink iaf som jag fick när jag handlade på en av montrarna..  Jobbig att ta hem bara.

I lördag va vi också hembjudna till Sofia med sambo, jättemysigt. Vi hade lite knytis, så jag och Totte hade förrätt, som blev en grön papayasallad, lite thaikänsla i. Vi hade kunnat ha i lite med chili, men men! Varmrätten stod S & M för. En jättegod(!) rostbiff med bea, tzatziki och ugnsstekt potatis. Sen hade Miku bakat en jättegod tårta som made it all!

Nu som sagt är jag på jobbet, väntar på att gästerna ska komma och äta så jag kan gå hem :)



Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Jag ger flaska på kvällen och natten men hon äter ändå 3-4 gånger, men hon vaknar när man rör sig så får se hon kanske sover bättre i sin säng :) eller så sover hon skit och då får vi väl ta det succesivt.

kramar.

2010-10-11 @ 17:39:05
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0