Helg

Idag är sista dagen på den här månaden, och imorgon börjar en ny!
Helgen har tillbringats med massa mys och bak! Igår så bakade jag ca 60 vanilj/kanelbullar samt en sockerkaka, blev jättebra! Mina föräldrar kom förbi och tittade på badrummet och Elsas rum, jag bjöd på lite fika och sen gick de :)

Idag är det vara slappdag, fastnade framför tv på transformers, trodde inte jag skulle fastna för den, men hey! det gjorde jag! och den va bra!

Om 10 dagar åker vi! Måste börja packa, leta väskor och allt! Och sen är det bara 27 dagar kvar tills jag fyller år ;)


Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Aha, vart jobbar du?



Ja, det är ju sååå tråkigt att lägga massa pengar på underkläder.. så alltid tacksamt när man får liksom ;)



Vart är det ni ska iväg och åka? Varmare breddgrader? Kramis

2010-11-01 @ 09:27:22
URL: http://attblifler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0