Förkyld!

Det är helt sjukt! Jag har vart förkyld med än en månad nu och det är verkligen jättejobbigt! På dagarna är det ganska OK, näsan rinner lite och jag hostar inte jättemycket, men nätterna och morgonen är värst! Då täpps hela näsan igen och jag har jättesvårt att andas! Vill bara bli frisk snart!

Jag hade ju en lösenskyddad blogg förrut, men tog bort den, funderar nu på att skaffa en till, då jag har ett rätt känsligt ämne i huvudet att ta upp. Men jag vill inte att alla ska få tillgång till det.
Så vad tycker ni läsare, ska jag skaffa en lösenordskyddad blogg och ge ut lösenet till vissa? Eller skriva ner det känsliga ämnet här?

Men men idag ska jag bara slappa, ska ta mig till centrum snart och handla nässpray och ansiktsmask och sen lägga mig i badet! =)


Kommentarer
cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Myspys de lät att lägga dig i ett bad :D

om du skaffar lösenord vill jag ha :D hihi



finns här om du vill prata också! :)

från och med nästa vecka är j ledig varje måndag så då kan vi leka varje månadag med barnen om du vill :D kramar på dig!

2010-10-12 @ 10:08:58
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma&Gravid

det kan bara du själv avgöra tycker jag ingen annan kan ju bestämma om du vill att vem som helst ska kunna veta lite mer privata ämnen i ditt liv

jag tycker det är rätt skönt att ha en blogg med lösen där jag har koll på vilka som läser och inte

2010-10-12 @ 10:17:32
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Totte

Jag tycker att är det så känsligt att du ens funderar på det, så borde du kanske inte skriva om det alls.

2010-10-12 @ 10:38:54
Mamma

Håller med Totte här, om det är så känsliga saker så kan du tala med dom som du vill berätta det för annars låt bli. Kan bli så fel och missuppfattas. Finns de som kan ta väldigt illa vid sig och kanske tro att det är om dom du skriver.

var vaksam

2010-10-12 @ 10:50:33
Ellinor

Du får gå på magkänsla,ibland kan det vara skönt att få feedback på sina tankar,men du måste fundera på om du vill ha det offentligt!Det är ju så att det som går ut på nätet går aldrig att radera helt.Kram till dej och familjen/Ellinor

2010-10-12 @ 11:13:20
Miku

ha lösenords skyddat och ge bara ut till vissa.



Det kommer gå bra, skaruse ^-^

2010-10-12 @ 15:26:37
URL: http://www.miku-san.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0