uppdatering?

Första advent! kan inte riktigt fatta att det snart är jul! Vart har tiden tagit vägen?
Jag och Elsa har haft en mysdag med massa pippi, emil och Greys! Elsas nya favorit är pippi på rymmen! Hon kan sitta still hela filmen o se den.
Sen när det kommer fram till det kapitlett då de träffar konrad med kalasklistret och han pluppar i sömnen skriker Elsa plupp i takt med honom. Så underbar unge!

Härom natten när jag kom hem efter bio med Miku sov hon bredvid Totte och när jag gick o la mig, pratade jag lite med honom innan vi skulle somna, då hysschade hon mig! Haha hon tyckte jag skulle vara tyst så hon kunde sova ;)

Återkommer med blogger på tisdag, imorgon är Elsa ledig så det blir inte så mycket tid till datorn, men på tisdag får ni uppdatering från resan och dag 2....

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0