Sovmorgon igen!

Vilken morgon! Fick sovmorgon till halv 9! Har sovit jättedåligt flera nätter irad och det behövdes verkligen att få sova ut lite :)

Igår umgick vi med Emelie o M samt Cassandra och Josefin. Jag bjöd på en lätt lunch, sen åkte Emelie hem med M och jag och C gick runt lite i centrum med sovandes barn :)
Precis när vi satt oss vid ett cafe vaknade Elsa, så det blev ingen lugn fikastund, men hon underhöll sig själv mest under tiden, genom att gå runt lite o titta...
Sen när J vaknat gick vi en prommix till gropen och barnen fick springa av sig ca 1 timme innan vi gick hem till C där barnen fick mellis :)

Sen hem och fixade lite middag, fick insperation av Cassandra, kyckling i ugn med potatis och morötter, mumma och Elsa åt rätt bra.

På kvällen började Totte och jag packa lite smått, så nästan alla min kläder är nerpackade, saknas bara lite underkläder, sen saker som måste köpas typ. Elsas saker är typ också packade, bara lite strumpor samt tröjor kvar. Jag fick riktig rejäl beslutsamångest när det gällde hennes kläder, hon har ju massor, vad ska man ta med? haha allt helst, men det blev lite blandat i klänningar, shorts och kjolar.

Vi kommer har ca 20+ där, och det är lagom för att kunna vara ute :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0