Dag 02 - Min första kärlek

Jag minns det som om det va igår. Min första kärlek va nog redan på förskolan, om man nu kan bli kär då?
Aja, han hette Kim, vi gick på samma avdelning och han va ett år yngre än mig.


Men min första riktiga kärlek om man nu räknar bort den ovanstående är faktiskt Totte. Jag har haft förhållande innan jag träffade honom men inte där jag kände på en gång att det här är äkta. Redan ibörjan av mitt och Totte förhållande, så kände jag att han kommer jag leva med och vi har kommit rätt långt, på kort tid ;)
3½ år, sambos, snart gifta och har en underbar dotter tillsammans.




Kommentarer
Mamma

Kan bara hålla med, en underbar människa som har allt. Var rädd om honom, dom växer inte på trän

2010-11-29 @ 18:46:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0